מעוניין בהצעת מחיר ?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    בחרו עורכי דין מובילים בישראל בתחום:

    משרד עורכי דין פלילי מקצועי

    כאשר אדם חש ברע לאחר ניתוח שעבר, הוא עלול להגיש כתב אישום נגד הרופא שביצע את הניתוח במטרה לתבוע אותו על רשלנות רפואית. פנייה זו מוצדקת כל עוד הוכח שהרופא אכן התרשל בתפקידו. אך מה קורה כאשר הרופא פעל לפי כל ההנחיות הרפואיות כשביצע את הניתוח וכעת עליו לעמוד לדין לפני השופטים על לא עוול בכפו? מקרה זה הוא דוגמה למצב שבו מבקש בעל מקצוע סיוע מטעם משרד עו"ד פלילי בצפון מהימן כדי שיעזור לו להסיר את כתב האישום שהופנה נגדו.

    כדי להסיר כתב אישום חשוב לזכור שזו מלחמה נגד עורכי דין בצד השני, ולכן מומלץ לפנות לעורך דין מקצועי המכיר היטב את כל החוקים. עורך דין פלילי נחשב לאחד מטובי עורכי הדין בארץ המתמחים בתחום הפלילי. ייחודיות משרדו בולטת מכמה סיבות:

    • הוא מייצג נאשמים שאין להם היסטוריה של עבר פלילי קודם.
    • הוא מתמחה בייצוג אנשי מקצוע כמו רואי חשבון, עובדים סוציאליים או נהגים.
    • עו"ד לא מייצג עבריינים שכבר נפתחו להם תיקים במשטרה.
    • לעו"ד אישור לשמש כסניגור בבתי דין צבאיים.
    • המשרד פתוח 24 שעות ביממה ונכון בכל עת לטפל בבעיות דחופות.
    • המשרד מטפל במגוון כתבי אישום בתחומים שונים כמו עבירות רכוש, שוד, אלימות, מין, הריגה, ניסיון רצח וכדומה.

    משרד עורכי דין פלילי מקצועי

    עו"ד – מסיר את האשם

    האם אתם עובדים סוציאליים והואשמתם במחדל במסגרת עבודתכם בבית חולים, כאשר לא הייתם אחראיים לו כלל? האם אתם נהגי אגד והופנה נגדכם כתב אישום בגין עבירה שלא ביצעתם? דעו כי אינכם צריכים להתמודד לבד עם המצב, ותמיד יש משרד עורכי דין שאליו תוכלו לפנות. עו"ד עוסק במשך שנים רבות בתחום של עריכת דין, ביטול רישום פלילי עם עו"ד מומחה, בעיקר בייצוג עובדים שהואשמו בעבירות פליליות במסגרת עבודתם. אם הואשמתם בעבירה כלשהי, עו"ד ייפגש עמכם במסגרת פגישת היכרות וידון אתכם יחד במקרה. לאחר מכן יאסוף עורך הדין את כל האינפורמציה הרלוונטית למקרה לכם, תוך ביצוע חקירה מעמיקה. בסיום התהליך ינוסח כתב הגנה אשר יוצג בבית המשפט במטרה לזכות אתכם מכל אשם.

    מאמרים נוספים

    קידום עורכי דין קידום עורכי דין באינטרנט
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support