מעוניין בהצעת מחיר ?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    בחרו עורכי דין מובילים בישראל בתחום:

    גישור גירושין – דרך לריב, דרך להתפייס

    זוגות גרושים ודאי עשויים להעיד על כך: כל גירושין, לרבות אלה הנעשים באופן מכובד ותרבותי, תוך שמירה מרבית על זכויות בני הזוג, עלולים להיות לא פשוטים. גם כאשר מנוי וגמור עם שני בני הזוג כי גירושין הם הפתרון, המוצא, בחירה מועדפת או ברירת מחדל, עדיין פתוחות בפניהם דרכים חלופיות לבצע את הגירושין. גישור גירושין מאפשר לבצע את התהליך תוך הימנעות מגרימת צער, סבל, תסכול ורגשות שליליים נוספים, אשר בהעדר גישור עלולים לא רק להעיב עליו ולהעכיר את האווירה אלא גם לגבות מחיר יקר, לרבות כספי.

    כאשר בני זוג מחליטים על הפרדת כוחות ועל הליכה בדרכים נפרדות – דרוש צד שלישי אשר יסייע להם לנקוט צעדים הגיוניים ומתבקשים בעודם נתונים בסערת רגשות העלולה להשתלט עליהם ולשבש את שיקול דעתם. הצד השלישי עוזר גם בביצוע התהליך באופן שבו פגיעתו בבני המשפחה ובהם עצמם תהיה מזערית.

    גישור גירושין בדרכי נועם

    באינדקס תקבלו את כל המידע שאתם צריכים בנוגע לגישור. תהליך גישור עדיף על היקלעות לסבך משפטי, אשר עלול לגזול משאבים רבים, כספיים ורגשיים. גישור מאפשר ליישב מחלוקות וסכסוכים, למנוע נזק, ולהוביל לחלוקה שוויונית והוגנת של הרכוש שנצבר, על הסכמה משותפת להימנעות מהגשת תביעות משפטיות של זה נגד זה ועוד.

    גישור מסדיר, בין השאר, סוגיות כגון משמורת על ילדים, מיצוי זכויות, לרבות זכויות פנסיוניות. הגישור חוסך פנייה לערכאות משפטיות, בית דין רבני או בית משפט לענייני משפחה, אבל לאחר מיצוי הליך הגישור, ניתן לעגן את ההסכמות שהושגו במסגרתו בערכאה משפטית ובכך להפוך אותו להסכם תקף, רשמי ומכובד, מכל בחינה שהיא.

    על פי רוב עצם הנכונות של שני בני הזוג להיכנס לתהליך של גישור גירושין מהווה ערובה כמעט ודאית להצלחתו. אין עוררין כי פנייה אל מגשר עדיפה על הכרעת בית משפט, ולו רק בשל הבנת התועלת שעשויה לצמוח מהגישור לא רק לטובת שני בני הזוג אלא גם ואולי בעיקר לילדים התלויים בהם.

    זוגות רבים אשר בחרו להעדיף גישור גירושין על בתי המשפט, עשויים להעיד על כדאיות הפנייה אל הליך הגישור כחלופה מועדפת מכל הבחינות לסיום מכובד והוגן של קשר הנישואין שלהם, שבא אל קצו.

    גישור גירושין - דרך לריב, דרך להתפייס

    מאמרים נוספים

    קידום עורכי דין קידום עורכי דין באינטרנט
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support