מעוניין בהצעת מחיר ?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    בחרו עורכי דין מובילים בישראל בתחום:

    מה צריך לדעת לפני הגשת תביעת לשון הרע?

    בין אם אתם מעוניינים להגיש תביעת לשון הרע ובין אם אתם זקוקים לסיוע בהתגוננות בפני תביעה מסוג זה, שעו כי פניה אל משרד עורכי דין – אתי חסיד, תעניק לכם את האפשרות לזכות במענה משפטי מוביל בתחומו. המשרד חרט על דגלו את מחויבותו ללקוחותיו, דבר אשר מניע את שירותיו המקצועיים הפועלים לשמירה על זכויותיכם והגנה על האינטרסים שלכם.

    אילו גורמים ישפיעו על תוצאות תביעת לשון הרע?

    תביעת לשון הרע מאפשרת לאנשים פרטיים לצד עסקים לפעול בצורה חריפה כלפי אותו גורם משמיץ אשר פרסם תוכן פוגעני לגביהם. בית המשפט שוקל את מכלול הנסיבות המלא של כל מקרה לגופו ומתייחס גם לנקודות הבאות:

    • סוג ונסיבות הפרסום – נקודה זו אומרת למעשה כי גם המדיום בו פורסם לשון הרע יהיה בעל השפעה על דין התביעה. שהרי דין לשון הרע בעיתון מקומי יהיה שונה מדין לשון הרע בפייסבוק לדוגמא. ככל שפומביות הפרסום הפוגעני משמעותי יותר, הרי שסיכויי התביעה יהיו גבוהים יותר.
    • מהו הנזק שנגרם לתובע – בית המשפט בוחן את הנזק שנגרם. הוא רשאי יהיה לפסוק פיצוי כספי גם במידה והתובע לא הוכיח את הנזק.
    • הקטנה של הנזק – בית המשפט לוקח בחשבון גם את התנהלות שני הצדדים. במידה והמפרסם הביע חרטה ופרסם את התנצלותו ברבים הרי שבית המשפט יכול לגלות מידת רחמנות ולהקל בפיצוי או בעונש. במידה ומתרחש מצב הפוך בו המפרסם מסרב להתנצל או מתעלם מבקשות הנפגע, בית המשפט לרוב יפסוק על פיצויים גבוהים הרבה יותר.

    מתגוננים בעזרת תביעות לשון הרע

    נפגעים מלשון הרע זכאים לנקיטה בצעדים משמעותיים כנגד הצד הפוגע. בעת פניה אל משרד עורכי דין – אתי חסיד, אתם למעשה בוחרים בהתגוננות מפני אותו צד פוגע ובפיצויים אשר מגיעים לכם לאור הנזק אותו נאלצתם לספוג בגין לשון הרע. לשמירה על שמכם הטוב והמוניטין שלכם, פנו אל משרדנו כבר היום  באתר או במספרי הטלפון 054-2345919 | 03-5226960.

     

    מאמרים נוספים

    קידום עורכי דין קידום עורכי דין באינטרנט
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support