מעוניין בהצעת מחיר ?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    בחרו עורכי דין מובילים בישראל בתחום:

    התנגדות לצו קיום צוואה – מה החוק קובע?

    התנגדות לצו קיום צוואה הוא השלב הראשון בהליך פסילת צוואה. כאשר עולה נושא של התנגדות יש לבחון את העילות להתנגדות והאם יש להם בסיס משמעותי היכול לחולל שינוי כזה או אחר בצוואה המדוברת. למענה מקצועי ניתן לפנות אל משרד עו"ד עופרה זיו אשר מתמחה בין היתר בתחום הצוואות והירושות

    התנגדות לצו קיום צוואה – מה החוק קובע?

    קרדיט: Freepik

    חוק הירושה בסעיף 67 קובע שבמידה והוגשה בקשת צו קיום צוואה, הרשם יודיע זאת ברבים ובנוסף יקבע מרחב זמן של מינימום שבועיים להגשת ההתנגדויות. כך שיש להגיש את ההתנגדות בתוך תקופה של משבועיים לרשם לענייני ירושה. זאת כל עוד לא ניתן צו הקיום.

     

    אם והוגשה התנגדות לצו קיום צוואה תועבר הבקשה לבית המשפט לענייני משפחה. הרשם רשאי להעביר את הבקשה לקיום צוואה, גם אם התנגדות לא הוגשה, וזאת בהתאמה אל המקרים המפורטים בסעיף 67א לחוק הירושה: היועץ המשפטי לממשלה או בא-כוחו ראו לנכון ליזום הליך לעניין הבקשה או להצטרף להליך, הוגשה התנגדות לבקשה, המדינה או מוסד ממוסדותיה הם צד לבקשה, הצוואה נושא הבקשה היא צוואה בעל פה כמשמעותה בסעיף 23, הרשם לענייני ירושה ראה לנכון להעביר את הבקשה לבית המשפט, בצוואה נושא הבקשה קיים פגם או חסר כמשמעותו בסעיף 25, האפוטרופוס הכללי מייצג בבקשה חסוי, קטין או נעדר, על הירושה חלות הוראות הפרק השביעי. כך או כך, התנגדות לקיום צוואה במשפחה גורמת לשינוי עצום בחיי המשתתפים.

     

    לבחור בשירות הטוב ביותר בעת התהליך

    משרד עורכי הדין עופרה זיו מציע שירות אמין ואדיב. תחומי הייעוץ שלנו הינם רבים ומגוונים, התנגדות לקיום צוואה אחד מהם. המקצועיות שלנו תדריך אתכם לכל אורך התהליך. הכרחי לדעת, שאך ורק עורך דין מיומן ובעל ניסיון יוכל להצליח בתהליך המסובך הזה על הצד הטוב ביותר. חשוב לזכור, ליווי וייעוץ משפטי קרוב ע”י עורך דין התנגדות לצוואה, המנוסה בתחום הגירושין והמשפחה, יביא לתוצאות הטובות ביותר.

    מאמרים נוספים

    קידום עורכי דין קידום עורכי דין באינטרנט
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support