מעוניין בהצעת מחיר ?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    בחרו עורכי דין מובילים בישראל בתחום:

    התנגדות לצוואה – כיצד ניתן להתמודד משפטית?

    ישנם טעמים שונים אשר בעטיים יהיה מאתגר יותר להביא לידי מימוש צוואה אשר נחתמה על ידי אדם כל שהוא. ההליך אשר נוקטים בו כדי לנסות ולמנוע קיומה של צוואה מכונה התנגדות לקיום צוואה, אשר יכול ויינקט ע"י גורמים שונים להם יש אינטרס רכושי בעיזבון המוריש והינם "מעוניין בדבר" בעיזבון. צוות משרד עורכי הדין אוהד שוהם מלווה לקוחות בהתמודדות עם התנגדויות לצוואה ומאפשר לכל לקוח לקבל את המגיע לו.

    התנגדות לצוואה – כיצד ניתן להתמודד משפטית?

    הגשת בקשה לקיום צוואה

    במקרה המצער בו אחד מקרובי המשפחה שלכם הלך לעולמו, אתם מוצאים את עצמכם מתמודדים עם מטלות ומשימות רבות לאחר הפטירה ובניהן גם הטיפול בצוואה ו/או בירושה שהותיר אחריו המנוח. על מנת לקבל את המגיע לכם על פי הירושה עליכם להגיש בקשה לצו קיום צוואה לרשם לענייני ירושה. עם הגשת הבקשה מתחיל תהליך בירור הבקשה, המאפשר גם הגשת התנגדויות וכן פרסום בעיתון יומי ובכלל זאת מתאפשר לכל יורש פוטנציאלי נוסף או למי שעשוי להיפגע מצו קיום הצוואה שעתיד להינתן להתנגד להליך ולהעלות טענותיו נגד קיום הצוואה.

     

    התנגדויות של גורמים חיצוניים לצוואה

    כחלק מההליך תיק ההתנגדות לצוואה עובר מהרשם לענייני ירושה לבירור שנעשה על ידי בית המשפט לענייני משפחה. יש מקום להביא לידי ביטוי התנגדויות לקיום הצוואה כלשונן. במקרה שהוגשה התנגדות לבקשה שהגשתם לקיום הצוואה, אתם יכולים לעמוד על זכויותיכם כפי שרשומות בצוואה בעזרתו של עורך דין התנגדות לצוואה. עורך הדין יציג את התמונה המלאה ואת עמדתכם במטרה לדחות את ההתנגדות לצוואה ולקבל צו קיום צוואה מבית המשפט. הטיפול בהתנגדויות לקיום צוואה הינו הליך משפטי מורכב, הכולל שלבים רבים ומשתנה מתיק לתיק, כך שאתם חייבים לבחור באדם מיומן ומקצועי העוסק בדיני ירושה וצוואה למשימה זו על מנת להצליח לשמור על הירושה שלכם.

     

    טיפול מיומן בהתנגדויות לצוואה

    תחום העיסוק המשפטי של דיני ירושה הוא תחום רחב מאוד ובו שלל רב של תתי תחומים אשר כולם שזורים זה בזה. כך שאם אתם רוצים למקסם את הסיכוי להביא לתוצאות הטובות ביותר בכל הנוגע להליכי ירושה ועיזבונות, אתם חייבים לבנות אסטרטגיה מקצועית ביחד עם עורך הדין שלכם עוד בטרם הגשת הצוואה לקיום. על מנת ולהתמודד עם ההתנגדות לצוואה ובניסיון להפריכה, אתם יכולים להביא אל פתחו של בית המשפט ראיות ועדויות הסותרות את גרסת המתנגד ולהוכיח כי אין ממש בטענותיו וכי הצוואה בהחלט משקפת את רצון המנוח וכי יש לחלק את הירושה בהתאם להוראות שהמנוח כתב בצוואה.

    צוות משרד עורכי הדין אוהד שוהם ליווה ומלווה לקוחות רבים בהליכי התנגדות לצוואה. אנו מאפשרים לכם להציג בצורה מיומנת ומקצועית את גרסתכם וראיותיכם אל מול ההתנגדות שהוגשה לקיום הצוואה ובכך למקסם את הסיכוי לדחיית ההתנגדות ולקבלת צו קיום צוואה בכל הקדם. לפרטים נוספים ולקביעת פגישת ייעוץ ניתן לפנות לצוות משרד עורכי הדין אוהד שוהם בטלפון- 077-510-0268 ואנו נעמוד לרשותכם.

    מאמרים נוספים

    קידום עורכי דין קידום עורכי דין באינטרנט
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support